Cuma, Kasım 30, 2012

Rojo

Bir Cuma'yı olsun az biraz Cuma gibi geçirdim sonunda. Türkiye'de herhangi bir hafta içi akşamıma tekabül ediyordu, okul çıkışı Turgay'ı, Alper'i takmışım koluma, 1-2 saat takılmışım gibi. Ama olsun, buradaki anti-sosyalliğimin içinde müthiş bir eğlenceymiş gibi geldi. Rojo'ya gittik, Tunalı Kıtır'a benziyor havası. Bu çılgın (!) eğlence nasıl mı gerçekleşti? Zekai'nin sayesinde Demet'le tanıştım, oldukça benden birine benziyor kendisi. O götürdü bizi...

Yerel biralardan Good People Brown Ale'yi denedim, sevdim. Farklı 2 çeşit daha yerel bira denemiştim ama adlarını unuttum, hay allah... Bu arada bardak altlığı koleksiyonum için bir parça almayı da unutmadım :) Bardak altı koleksiyonuma katkıda bulunmak isteyen olursa elime mum diksin. Bu öneriyi kendisi bana getiren Kanada temsilcim Serhat'a buradan teşekkürü borç bilirim :) Benim için Kanada'dan topladığı 9 parça vardı en son :D

Hiç yorum yok: